Stel je voor, je wil graag Prins gaan voeren aan je hond of kat. Maar dan blijkt je dier die nieuwe maaltijd onverhoopt niet te lusten! Omdat je hond liever geperste brokken heeft in plaats van krokante, of je kat liever brokjes met kip in plaats van vis. Daarom zit op al onze kleinverpakkingen brokvoedingen een smaakgarantie.
Blijken de brokjes onverhoopt niet bij je dier te passen? Dan krijg je eenmalig een vergoeding voor de aangeschafte voeding.
Zo werkt onze smaakgarantie
- Neem contact op met de voedingsdeskundigen van ons
CareTeam
.
- In overleg met het CareTeam kun je de voeding terugbrengen naar één van onze Prins-verkooppunten. De smaakgarantie geldt enkel op verpakkingen aangeschaft bij de dierenspeciaalzaak en niet online.
- Lever bij de winkel de aangebroken verpakking in met daarin nog het merendeel van de voeding. Niet alleen de lege zak, dus! De smaakgarantie geldt alleen voor kleinverpakkingen. Niet voor de grotere zakken van 5, 7,5, 10, 15 of 20 kilo.
- Vergeet ook niet om de originele kassabon mee te nemen.
- In ruil voor de aangebroken verpakking en de kassabon krijg je de voeding dan vergoed.
Pete laat zien hoe de smaakgarantie werkt