Lifestyle for pets staat met haar omnichannel platform voor huisdierenliefhebbers in de Top 19 Nederlandse Contentmarketing. Naast bekende merken als Praxis, Pickwick en Vodafone schaart Lifestyle for pets zich daarmee tussen de grote spelers op het gebied van content.

Lifestyleforpets.nl is een initiatief van Prins Petfoods, een familiebedrijf dat 100% natuurlijke honden- en kattenvoedingen maakt en daarbij het delen van kennis en informatie hoog in het vaandel heeft staan. Prins is met het inzetten van een tv-kanaal als communicatiemiddel pionier op dit gebied en past als eerste de allernieuwste technologie toe, die het mogelijk maakt om op een unieke en creatieve manier met consumenten te interacteren.

Top 19 Nederlandse Contentmarketing

MarketingTribune presenteert sinds 2014 de Top 19 Nederlandse Contentmarketing. Deze wordt samengesteld door Robbert Zantinge, algemeen directeur bij contentmarketingbureau ZB. Lifestyle for pets is door Tim Lammers, marketingmanager van Burgers Zoo, aangedragen voor een plek in de Top 19. “Het is een platform met onder andere een digitale tv-zender vol met interessante content voor huisdierenliefhebbers. Er is een complete studio gebouwd en een productieteam aangenomen. It’s a new way of thinking!” aldus Lammers.

Platform voor huisdierenliefhebbers

Brand Manager Iris Diepeveen over dit nieuwe initiatief. “De nieuwe consument is anders, denkt anders, leert anders en heeft andere behoeften. We leven in het informatietijdperk waarin technologie een grote rol speelt en steeds sneller door de consument omarmd wordt. Het geven van relevante informatie en de inzet van de juiste kanalen daarvoor worden belangrijker dan ooit. Niet het product maar het verhaal eromheen bepaalt of je als bedrijf of merk gezien wordt en in de koopbeslissing wordt meegenomen.