Wie werken er allemaal bij Prins Petfoods? En wat doen die mensen daar eigenlijk de hele dag? Laat die vragen maar aan nieuwsgierige kinderen over!

Eva, Annemijn en Annemoon vroegen de directie en de leden van onze directieraad de oren van het hoofd. Klopt het dat onze commercial director op Guus Meeuwis lijkt? Bekijk de filmpjes en krijg antwoord op alles wat je altijd al wilde weten over Prins, maar nooit durfde te vragen.

Kijk en geniet mee!

Via onderstaande video’s maak je kennis met een aantal van onze mensen, die vertellen wat ze doen en bovenal waarom het zo leuk is om bij Prins te werken: leuke collega’s, mooie producten, steeds weer nieuwe ideeën en altijd bezig kunnen zijn met je passie, het welzijn van het huisdier.

General manager Lies Verkade

‘Elke dag bij Prins is voor mij een feestje’, vertelt general manager Lies Verkade aan Eva, Annemijn en Annemoon. Hoe komt het dat er bij Prins zo veel meisjes werken?  In 86 procent van de gevallen bepaalt volgens Lies een vrouw wat de hond of kat in huis eet, je kunnen inleven is dus belangrijk. Wat de meiden ook nog willen weten: is het eigenlijk wel leuk om in een familiebedrijf als Prins met je familie te werken?

Commercial director Wil Mulders

Commercial director Wil Mulders is berucht om het rondsturen van zijn mails vol ideeën. Hebben de kinderen een advies voor hem hoe daar iets aan kan doen? En waarom praat hij altijd zo veel? En wat doet hij eigenlijk de hele dag? En hoeveel brokken worden er eigenlijk bij Prins gemaakt?

Event manager Mariska van Gelder

Wat vindt event manager Mariska van Gelder, dol op regelen en organiseren, het allerleukste evenement? En wat betekent… eh… hoe zeg je dat volgens Eva, Annemijn en Annemoon, hospietellietie eigenlijk? Hospitality, legt Mariska uit, is een sjiek woord voor gastvrijheid. Welke hond zou Mariska willen zijn? Moet ze op de beurzen waar ze is gekke pakjes aan? En, ook heel belangrijk, vinden de kinderen: let Prins op het milieu?

‘Elke dag bij Prins is voor mij een feestje’

Sales director Marlou Mulders

De klant staat bij Prins altijd centraal. Betekent dit dat we sales director Marlou Mulders mogen bellen als we een vraag hebben over honden en katten? Dat mag, maar Prins heeft een speciaal team om alle vragen te beantwoorden, vertelt Marlou. En waarom is ze bijna nooit op kantoor?

Marketing director Iris Diepeveen

Heeft marketing director Iris Diepeveen van Prins de allergrootste hond die er bestaat? Nee, maar wel bijna! Wordt hij wel eens als fotomodel voor Prins gebruikt? En moet hij daarvoor dan op de catwalk, of mag hij gewoon lekker hond zijn? Iris vertelt Eva, Annemijn en Annemoon dat Prins bijna alles, bijvoorbeeld ook filmpjes, in eigen huis maakt. Prins heeft zelfs een eigen cameraman!

R&D manager en nutritionist Yvonne van den Berg

Heeft R&D manager en nutritionist – ‘dat is een soort kok van de Prins brokken’ – Yvonne van den Berg de brokjes van Prins wel eens zelf geproefd? Of word je daar ziek van? Is het eigenlijk moeilijk om brokken te maken? En weet ze van alle brokken precies wat er in zit? Ja, dat weet ze: van allemaal! En, willen de meiden ook nog weten: wat vinden honden en katten nou lekker?

Financial controller Jaco van Leuveren

Vindt Jaco van Leuveren zijn werk als financial controller bij Prins niet heel erg saai, al die getalletjes? Kon hij op school al heel goed rekenen? Eva, Annemijn en Annemoon hebben wat pittige rekenraadsels voor Jaco. Kan hij die oplossen? Weet hij ook hoeveel mensen er werken bij Prins, en wat hun gemiddelde leeftijd is?