Opnieuw heeft Prins Petfoods zeer hoog gescoord op het gebied van klanttevredenheid. Dat blijkt uit de zogeheten Net Promoter Score (NPS), die het bedrijf regelmatig laat berekenen. Prins heeft opnieuw een prachtige score binnengehaald, namelijk 74. Een resultaat om trots op te zijn!

Een topscore voor Prins

Door klanten te vragen hoe waarschijnlijk het is dat ze Prins aanbevelen bij anderen, wordt de Net Promotor Score berekend. Op een schaal van nul (zeer onwaarschijnlijk) tot tien (zeer waarschijnlijk) wordt deze kans uitgedrukt. De neutrale middengroep van zevens en achten telt niet mee bij de berekening van de score. De uitkomst varieert tussen de -100 en +100. Een score van meer dan nul wordt gezien als goed, een score van meer dan vijftig als uitmuntend. Deze score van 74 voor Prins laat zien dat we veel negens en tienen scoren (gemiddeld een 9,1) en dat klanten Prins graag aanbevelen aan anderen.

De NPS wordt via het Prins CareTeam gemeten. Iedereen die hen om advies voor zijn huisdier vraagt, krijgt de vraag een digitale vragenlijst in te vullen en zijn/haar ervaringen met ons te delen. Daarin is de Net Promotor Score-vraag over het aanbevelen van Prins aan anderen opgenomen.

Het Prins CareTeam

Prins staat dagelijks meer dan honderd huisdiereigenaren, maar ook dierenspeciaalzaken en fokkers te woord met advies over bijvoorbeeld voeding, opvoeding, verzorging of het gedrag van huisdieren. Twaalf specialisten staan bij Prins klaar om passend advies te geven en indien gewenst verdere begeleiding te geven. Omdat dierenwelzijn verbeteren hun missie is. Elk dier is uniek en geen vraag hetzelfde. Advies op maat is daarom de basis waarop het Prins CareTeam werkt.