Zoek jij een baan waarbij je veelvuldig contact hebt met jouw 80 collega’s? Werk je gestructureerd en ben je een kei in het creëren en bewaken van overzicht? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren naar deze afwisselende en uitdagende baan als HR Medewerker!

Als HR medewerker lever je samen met de HR Adviseur een belangrijke bijdrage aan het verder professionaliseren van HR bij Prins. Je voert zelfstandig de gehele personeelsadministratie uit, waarbij jij met jouw kritische blik met ideeën komt om dit proces te verbeteren. Je werkt accuraat en houdt details in de gaten zonder het overzicht te verliezen. Met jouw uitstekende communicatieve vaardigheden en dienstverlenende instelling ben je altijd bereid collega’s te woord te staan en te helpen. Naast de dagelijkse werkzaamheden is er voldoende ruimte om je bijdrage te leveren aan één van de vele HR- projecten.

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor het regelen en administratief verwerken van indiensttredingen;
  • Je verwerkt personeelsmutaties in ons personeelsinformatiesysteem Werknemerloket;
  • Je bent verantwoordelijk voor het inrichten en onderhouden van de digitale personeelsdossiers;
  • Je levert een bijdrage aan de cadeauprocedure waaronder jubilea;
  • Je levert een bijdrage aan het werving- en selectieproces;
  • Je bent verantwoordelijk voor de registratie van het ziekteverzuim en samenstellen van cijfers;
  • Je regelt de bedrijfskleding;
  • En uiteraard ben je aanspreekpunt voor al jouw collega’s bij Prins en haar labels.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding Personeel en Arbeid en ruime ervaring met HR-processen en de administratieve verwerking hiervan;
  • Je hebt ervaring met Microsoft Office en personeelsinformatiesystemen;
  • Je hebt een positieve instelling, werkt accuraat en gestructureerd, bent dienstverlenend ingesteld en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je bent 16 tot 24 uur per week beschikbaar, bij voorkeur verdeeld over 4 werkdagen.

Wat bieden wij?

  • Werken bij een Nederlands familiebedrijf met een informele en gemoedelijke werksfeer waardoor er sprake is van korte lijnen en goed contact met collega’s;
  • Een baan waarbij samenwerken voorop staat en initiatief gewaardeerd wordt;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen op fulltime basis, een goede pensioen- en Anw-hiaatregeling, een volledige reiskostenvergoeding obv € 0,19 per kilometer en een goede kortingsregeling voor ons eigen honden- en kattenvoeding;
  • Een actieve personeelsvereniging die regelmatig gezellige uitjes organiseert;
  • De mogelijkheid jezelf te blijven ontwikkelen, onder meer door het volgen van trainingen en opleidingen.

Wie zijn wij?

Prins Petfoods is een Nederlandse producent van hoogwaardige 100% natuurlijke kwaliteitsvoedingen voor honden en katten. Respect voor mens en dier, zowel binnen als buiten de organisatie, is voor Prins vanzelfsprekend. Ons familiebedrijf staat voor kwaliteit, deskundigheid, milieu & duurzaamheid, betrokkenheid en innovatie. Deze kernwaarden zijn belangrijke pijlers binnen onze organisatie en vormen de leidraad waarmee Prins in de praktijk verantwoord onderneemt. De producten van Prins worden in dierenspeciaalzaken en tuincentra verkocht.

De Martin Gaus Academie is een kennis- en opleidingsinstituut voor professionals in de dierenbranche en verzorgt onder meer opleidingen voor kynologisch instructeur, kynologisch gedragstherapeut en hondenfokker. Daarnaast bieden we er tal van bijscholingsmogelijkheden in de vorm van lezingen, workshops en seminars.

Het Martin Gaus dierenhotel is in januari 2020 overgenomen door Prins. Het hotel gaat deel uitmaken van Prins Plaza, een groot en modern centrum waar allerlei faciliteiten voor dieren samenkomen.

Interesse?

Ben jij op zoek naar een zelfstandige functie als HR Medewerker en herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan zien wij je motivatie en cv graag tegemoet. Je kunt je sollicitatie mailen naar werken@prinspetfoods.nl t.a.v. Mariska Suvé.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.