Menu

Menu

Prins Petfoods Logo
Vraag het CareTeam
Inloggen 0
  • Onze voedingen
    Voor honden Voor honden
    • Puppy
    • Volwassen hond
    • Senior hond
    Voor katten Voor katten
    • Kitten
    • Volwassen kat
    • Senior kat
  • Advies & inspiratie
  • Ontdek Prins
    Over Prins
    Actueel
    Educatie
    Prins Experience
    Prins Foundation
    Prins Plaza
  • Voor professionals
  • Verkooppunten
    Vind een winkel
    Online verkooppunten
0
  1. Online bestellen, betalen & retourneren
  • Onze voedingen

    • Onze voedingen
    • Voor honden

      • Voor honden
      • Puppy
      • Volwassen hond
      • Senior hond
    • Voor katten

      • Voor katten
      • Kitten
      • Volwassen kat
      • Senior kat
  • Advies & inspiratie
  • Ontdek Prins

    • Ontdek Prins
    • Over Prins
    • Actueel
    • Educatie
    • Prins Experience
    • Prins Foundation
    • Prins Plaza
  • Voor professionals
  • Verkooppunten

    • Verkooppunten
    • Vind een winkel
    • Online verkooppunten
Vraag het CareTeam

Online bestellen, betalen & retourneren

Snel naar:

  1. Online bestellen
  2. Veilig betalen
  3. Verzendkosten
  4. Levertijd
  5. Bezorging
  6. Retourneren
  7. Garantie
  8. Klachtenafhandeling
  9. Contact

Online bestellen

  1. Zoek via de productfilters de juiste kattenvoeding of hondenvoeding. Heb je hulp nodig? Neem gerust contact op met ons CareTeam voor advies op maat. We helpen je graag!
  2. Klik het gewenste product aan en selecteer, indien aanwezig, de verpakkingseenheid. De genoemde prijs is inclusief btw en exclusief eventuele verzendkosten.
  3. Klik op de knop Bestellen om het product in je winkelmandje te plaatsen.
  4. Klik rechtsboven in beeld op het icoon met het winkelmandje, of klik op deze link.
  5. Controleer je bestelling, kies eventueel een andere bezorgdatum en klik op de knop Afrekenen.
  6. Heb je nog geen Prins-account? Klik dan op Account aanmaken en vul het formulier in.
    Heb je al eerder bij Prins besteld? Klik dan op Inloggen om verder te gaan.
  7. Controleer je aflever- en factuuradres. Wil je de bestelling op een ander adres ontvangen? Klik dan op de link Wijzig adres. Vervolgens kun je een eerder gebruikt adres selecteren of een nieuw adres toevoegen.
  8. Klopt alles? Klik op de knop Doorgaan naar betaling.
  9. Kies de gewenste betaalmethode.
  10. Op online bestellingen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Als je hier nog niet bekend mee bent, dan kun je deze inzien op deze pagina of via de link onder de knop Afrekenen. Bij akkoord kun je op de bestelknop klikken om de betaling te starten.
  11. Volg de stappen in het betaalscherm.
  12. Na afronden van de betaling krijg je een samenvatting met de bestelde producten te zien. Binnen enkele minuten ontvang je ook een bevestiging per mail. Klopt er iets niet? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten.

Vragen over bestellen

Heb je hulp nodig bij registratie, inloggen of bestellen? Stel je vraag via shop@prinspetfoods.nl en we nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

Veilig betalen

In onze webshop kun je betalen via iDEAL of Bancontact. Hiermee reken je veilig online af via je eigen bank. De betaling wordt direct van je rekening afgeschreven.

Daarnaast is het mogelijk om met een creditcard te betalen. We ondersteunen Visa en Mastercard.

Er zijn geen extra kosten verbonden aan de betaalmethodes in onze shop.

Verzendkosten

Bestellingen met een waarde vanaf € 35,- worden gratis verzonden. Voor bestellingen tot € 35,- rekenen we een bijdrage van € 6,95 voor het verpakken en verzenden van je pakket.

Diepvriesproducten

Koop je een of meer diepvriesproducten uit onze FreshCare of TotalCare-lijn? Dan zijn de verzendkosten € 12,95. Bij een bestelbedrag van € 200,- of meer worden ze gratis thuisbezorgd. Andere productlijnen kun je zonder extra verzendkosten meebestellen.

Levertijd

Als je op werkdagen vóór 11.00 uur bestelt, dan wordt je pakket doorgaans dezelfde dag verzonden. Bestellingen die na 11.00 uur, in het weekend of op feestdagen worden geplaatst, versturen we de eerstvolgende werkdag. In je winkelmandje kun je eventueel een andere leverdatum kiezen.

Diepvriesproducten

TotalCare en FreshCare versturen we met diepvriestransport. Hiervoor geldt een afwijkende levertijd. De pakketten worden wekelijks op woensdag bezorgd. Tijdens het afrekenen zie je de eerst mogelijke afleverdatum.

Bezorging

De meeste producten worden bezorgd door DHL. Zodra jouw pakket is verstuurd, ontvang je per e-mail een Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen.

Ben je niet thuis? Dan geeft de bezorger het pakket af bij de buren of probeert het de volgende dag nog een keer. Als bezorgen niet lukt, wordt het pakket naar een DHL ServicePoint bij jou in de buurt gebracht.

Diepvriesproducten

Bestel je een product uit onze TotalCare of FreshCare-lijn? Dan wordt de bestelling door onze partner Vers & Fijn bezorgd. Dit geldt ook als je andere producten zoals een zak voer meebestelt.

Vers & Fijn bezorgt op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur. Eén dag voor levering ontvang je per e-mail een Track & Trace code en het tijdvak waarin de bezorger langskomt.

Zorg dat je op het bezorgmoment thuis bent. Ingevroren producten kunnen helaas niet bij de buren of een afhaalpunt worden afgegeven.

Vragen over bezorging

Heb je een vraag over de bezorging van je pakket? Neem contact met ons op via service@prinspetfoods.nl en we helpen je graag verder. Vergeet niet het ordernummer te vermelden. Dit vind je in de orderbevestiging die je per mail van ons hebt ontvangen.


Retourneren

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je bestelling. Mocht een product toch niet aan je verwachtingen voldoen, dan mag je de koopovereenkomst binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling herroepen. Dit werkt als volgt:

  1. Meld je retour aan door een mail met het onderwerp "Aanvraag retourformulier" te sturen naar shop@prinspetfoods.nl. Je kunt ook het modelformulier voor herroeping invullen en per e-mail of post naar ons opsturen.
  2. Voeg het ingevulde retourformulier toe aan het pakket en plak de strook met het retouradres op het pakket. Zorg ervoor dat je eigen adres niet meer zichtbaar is.
  3. Breng het pakket binnen 14 dagen na herroeping naar een postkantoor of servicepunt en bewaar het verzendbewijs goed. De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening, tenzij wij een fout hebben gemaakt met het product of de levering.

Afhandeling retourzendingen

Als het retourpakket bij ons is aangekomen, sturen we je een bevestiging per e-mail. Het aankoopbedrag betalen we zo snel mogelijk terug, inclusief eventuele verzendkosten van de bestelling.

Terugbetalen doen we binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling, mits je retourzending al in goede orde door ons ontvangen is. Hierbij wordt dezelfde betaalmethode gebruikt als waarmee de aankoop is gedaan.

Blijkt een teruggestuurd product beschadigd door oorzaken die verder gaan dan het bekijken van de aard, kenmerken en werking ervan? Dan kunnen we de kosten van die waardevermindering aftrekken van het retourbedrag.

Retouradres

Voor het terugsturen van je bestelling kun je de adresstrook van het retourformulier gebruiken. Mocht je deze kwijt zijn, dan kun je het volgende adres op het pakket zetten:

Prins Petfoods
Webshop Retouren
Accustraat 3-5
3903 LX Veenendaal

Ruilen

Het is helaas niet mogelijk om een product te ruilen. We adviseren je om dit te retourneren en vervolgens het vervangende artikel in de webshop te bestellen.

Garantie

Voor alle producten die je in onze webshop koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product datgene is of moet doen wat je er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten.

Klachtenafhandeling

Bij Prins staan tevreden klanten centraal. We doen ons best om elke bestelling snel en nauwkeurig uit te voeren. Toch kan het gebeuren dat je een klacht hebt over onze dienstverlening of producten. Dit horen we natuurlijk graag, zodat we een goede oplossing kunnen bieden en onze service kunnen verbeteren.

Je kunt je klacht melden op een van de onderstaande manieren. Binnen 7 werkdagen na ontvangst van de klacht krijg je van ons een inhoudelijke reactie.

E-mail

Stuur een e-mail naar shop@prinspetfoods.nl.

Telefoon

Bel ons op +31 (0)318 524 245. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 21:00 uur.

Adres

Schriftelijk reageren of een afspraak maken kan uiteraard ook.

Prins Petfoods
T.a.v. Klachtenprocedure
Antwoordnummer 1379
3900 WB Veenendaal

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90.600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).


Contact

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag? We helpen je graag verder. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 21.00 uur.

Telefoon +31 (0)318 - 524 245
E-mail shop@prinspetfoods.nl

Adressen en bedrijfsgegevens

Onze deskundigen van het CareTeam staan voor je klaar met een goed, snel en gratis advies op maat.

De laatste nieuwtjes voor jouw hond of kat in je mailbox.

Voor katten

  • Opgroeiboxen voor kittens
  • Giftboxen voor katten
  • Prins dieetvoeding kat
  • Prins VitalCare Protection
  • Prins VitalCare
  • Prins TotalCare
  • Prins Play & Care
  • Prins NatureCare
  • Prins Fit Selection

Voor honden

  • Opgroeiboxen voor puppy's
  • Giftboxen voor honden
  • Prins dieetvoeding hond
  • Prins ProCare Protection
  • Prins Protection Croque
  • Prins Protection Croque Mini
  • Prins ProCare
  • Prins ProCare Mini
  • Prins ProCare Grainfree
  • Prins ProCare Croque
  • Prins Fit Selection
  • Prins NatureCare
  • Prins TotalCare
  • Prins FreshCare
  • Prins Treats
  • Prins Train & Care
  • Prins SportCare

Ontdek Prins

  • Wie is Prins
  • Actueel
  • Prins Experience
  • Prins Foundation
  • Werken bij Prins

Professionals

  • Partner worden
  • Prins Health Coach
  • Prins Educatie

Klantenservice

  • Veelgestelde vragen
  • Bestellen, betalen & retourneren
  • Contact
  • Sponsoring

Blijf op de hoogte

© Prins Petfoods - Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy & cookies
  • Gratis verzending vanaf 35 euro
    Bestel je voor meer dan 35 euro? Dan versturen we je bestelling gratis! Wees slim en kies als dat kan voor die grotere zak of dat extra product. Dan bespaar je namelijk 6,95 euro aan verzendkosten.
  • Natuurlijke en smakelijke voeding uit de diepvries
    Diepvriesverse vleesmaaltijden van Prins zijn een verantwoorde verwennerij die de natuurlijke voeding van je dier zo dicht mogelijk benaderen.
  • Op werkdagen vóór 11.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden
    Bestel je op werkdagen voor 11.00 uur? Dan versturen we je pakket meestal nog dezelfde dag, zodat je alles snel in huis hebt. Als je na 11.00 uur, in het weekend of op feestdagen een bestelling plaatst, versturen we die de volgende werkdag.
  • Gratis diepvrieslevering vanaf 200 euro
    Bestel je voor meer dan 200 euro aan diepvriesproducten? Dan versturen we je bestelling gratis! Wees slim en kies als dat kan voor die grotere verpakking of dat extra product. Dan bespaar je namelijk 12,95 euro aan verzendkosten.
  • Advies speciaal voor jouw dier
    Vind je het lastig om een goede en gezonde keuze te maken voor je hond of kat? Het Prins CareTeam helpt je graag met gratis advies. Dat is helemaal aangepast op wat jouw dier lekker vindt en nodig heeft.
  • Onze voedingen
    • Onze voedingen
    • Voor honden
    • Voor katten
Vergelijk product(en)

Mijn Account

Vul je gegevens in om in te loggen bij ons.

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen Prins account?

Account aanmaken
Terug naar boven