Menu
Menu
Heb je hulp nodig bij registratie, inloggen of bestellen? Stel je vraag via shop@prinspetfoods.nl en we nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.
In onze webshop kun je betalen via iDEAL of Bancontact. Hiermee reken je veilig online af via je eigen bank. De betaling wordt direct van je rekening afgeschreven.
Daarnaast is het mogelijk om met een creditcard te betalen. We ondersteunen Visa en Mastercard.
Er zijn geen extra kosten verbonden aan de betaalmethodes in onze shop.
Bestellingen met een waarde vanaf € 35,- worden gratis verzonden. Voor bestellingen tot € 35,- rekenen we een bijdrage van € 6,95 voor het verpakken en verzenden van je pakket.
Diepvriesproducten
Koop je een of meer diepvriesproducten uit onze FreshCare of TotalCare-lijn? Dan zijn de verzendkosten € 12,95. Bij een bestelbedrag van € 200,- of meer worden ze gratis thuisbezorgd. Andere productlijnen kun je zonder extra verzendkosten meebestellen.
Als je op werkdagen vóór 11.00 uur bestelt, dan wordt je pakket doorgaans dezelfde dag verzonden. Bestellingen die na 11.00 uur, in het weekend of op feestdagen worden geplaatst, versturen we de eerstvolgende werkdag. In je winkelmandje kun je eventueel een andere leverdatum kiezen.
Diepvriesproducten
TotalCare en FreshCare versturen we met diepvriestransport. Hiervoor geldt een afwijkende levertijd. De pakketten worden wekelijks op woensdag bezorgd. Tijdens het afrekenen zie je de eerst mogelijke afleverdatum.
De meeste producten worden bezorgd door DHL. Zodra jouw pakket is verstuurd, ontvang je per e-mail een Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen.
Ben je niet thuis? Dan geeft de bezorger het pakket af bij de buren of probeert het de volgende dag nog een keer. Als bezorgen niet lukt, wordt het pakket naar een DHL ServicePoint bij jou in de buurt gebracht.
Diepvriesproducten
Bestel je een product uit onze TotalCare of FreshCare-lijn? Dan wordt de bestelling door onze partner Vers & Fijn bezorgd. Dit geldt ook als je andere producten zoals een zak voer meebestelt.
Vers & Fijn bezorgt op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur. Eén dag voor levering ontvang je per e-mail een Track & Trace code en het tijdvak waarin de bezorger langskomt.
Zorg dat je op het bezorgmoment thuis bent. Ingevroren producten kunnen helaas niet bij de buren of een afhaalpunt worden afgegeven.
Heb je een vraag over de bezorging van je pakket? Neem contact met ons op via service@prinspetfoods.nl en we helpen je graag verder. Vergeet niet het ordernummer te vermelden. Dit vind je in de orderbevestiging die je per mail van ons hebt ontvangen.
We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je bestelling. Mocht een product toch niet aan je verwachtingen voldoen, dan mag je de koopovereenkomst binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling herroepen. Dit werkt als volgt:
Afhandeling retourzendingen
Als het retourpakket bij ons is aangekomen, sturen we je een bevestiging per e-mail. Het aankoopbedrag betalen we zo snel mogelijk terug, inclusief eventuele verzendkosten van de bestelling.
Terugbetalen doen we binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling, mits je retourzending al in goede orde door ons ontvangen is. Hierbij wordt dezelfde betaalmethode gebruikt als waarmee de aankoop is gedaan.
Blijkt een teruggestuurd product beschadigd door oorzaken die verder gaan dan het bekijken van de aard, kenmerken en werking ervan? Dan kunnen we de kosten van die waardevermindering aftrekken van het retourbedrag.
Retouradres
Voor het terugsturen van je bestelling kun je de adresstrook van het retourformulier gebruiken. Mocht je deze kwijt zijn, dan kun je het volgende adres op het pakket zetten:
Prins Petfoods
Webshop Retouren
Accustraat 3-5
3903 LX Veenendaal
Ruilen
Het is helaas niet mogelijk om een product te ruilen. We adviseren je om dit te retourneren en vervolgens het vervangende artikel in de webshop te bestellen.
Voor alle producten die je in onze webshop koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product datgene is of moet doen wat je er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten.
Bij Prins staan tevreden klanten centraal. We doen ons best om elke bestelling snel en nauwkeurig uit te voeren. Toch kan het gebeuren dat je een klacht hebt over onze dienstverlening of producten. Dit horen we natuurlijk graag, zodat we een goede oplossing kunnen bieden en onze service kunnen verbeteren.
Je kunt je klacht melden op een van de onderstaande manieren. Binnen 7 werkdagen na ontvangst van de klacht krijg je van ons een inhoudelijke reactie.
Stuur een e-mail naar shop@prinspetfoods.nl.
Telefoon
Bel ons op +31 (0)318 524 245. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 21:00 uur.
Adres
Schriftelijk reageren of een afspraak maken kan uiteraard ook.
Prins Petfoods
T.a.v. Klachtenprocedure
Antwoordnummer 1379
3900 WB Veenendaal
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90.600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Heb je geen antwoord gevonden op je vraag? We helpen je graag verder. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 21.00 uur.